Nola identifika hizkuntzaren nahasmenduak haur elebidunengan?

2019ko azaroaren 14an, Baionako euskal museoan, Euskal etnopoloaren mintegiaren baitan, eta IKER Euskara eta euskal testuen ikerketa-zentroaren 20. urtemuga eta CNRSaren 80. urtemugaren karietara, Philippe Prévost-ek eman zuen IKER-ekin ko-antolatu hitzaldiaren grabaketa.
Nola identifika hizkuntzaren nahasmenduak haur elebidunengan?
Philippe Prévost © Biarritz Studio Photo

Philippe Prévost-ek hizkuntza nahasmenduak izateko arriskuan diren haur elebidunak (hizkuntza garapen arazoak edo hizkuntza esposizio mugatua dutelako) modu tipikoan garatzen direnengandik bereizteko erabil daitezkeen bi ariketa eta galdetegi bat aurkeztu ditu. Bestalde, Frantzian frantsesa ikasten duten ehun bat haur elebidunengan egin azterketa baten emaitzak azaldu ditu.

Euskarazko bat-bateko itzulpena: Antton Harignordoquy

Philippe Prévost-ek hizkuntzalaritzako doktoregoa egin zuen, Montreal-eko McGill Unibertsitatean. Hizkuntzalaritzako irakasle da Tours-eko Unibertsitatean, eta hizkuntzaren garapen atipikoa du ikergai nagusi. Bigarren hizkuntzen jabekuntza eta testuinguru patologikoetako hizkuntzaren garapena (autismoan edo hizkuntzaren kalte espezifikoak) aztertzen ditu.

Ikus Philippe Prévost-en aurkezpena (frantsesez)

Gehiago jakin

Bibliografia adierazgarria

https://www.univ-tours.fr/m-philippe-prevost--28768.kjsp